If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Моята стоеше на 70 градуса. Смених термостата и сега стои пак на 70 градуса.
Менте термостат ... на старата кола 3 термостата смених ....
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
колеги моята държи на 76-77 градуса, но денс си поръчах нов термостат, в вторник ще дойде и ще го сменя,и ще пиша чпечетления, иначе на някой ако му върви термостат на 77 градуса на колата от подписа да звънка
Смених термостат и вентилатор-резистор или там както се казва втората степен на перките за охлаждане на двигателя ...
Та след смяната на термостата и този датчик се оказа че колата при постоянни 100-120 км/ч. поддържа нормалните 90 градуса,но при по-висока скорост веднага се покачва на 100....при изкачване на баир стрелката стига до последното разделение преди навлизане в червената зона или т.е. последната черна чертичка на дисплея.
Едни ми казват,че всеки термостат работел оптимално при различна температура и това,че предният когато беше здрав закотвяше на 90 градуса не означава,че и новият работи оптимално на тези градуси.
Давайте съвети ... ако ли не и аз вече не знам.
Аааа за перката ... след смяната и тя отново се включва едва при достигане на 100 градуса или т.е. отново липсва първата степен която включва перката на 90 градуса.
И сега ако ме разбра някой ...
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
колега доколкото знам трябва да заковава около 90 градуса, а на пета предавка с 100-120 трябва дори да спадне температурата, не е нормално по мое мнение
Дизела по принцип трябва да държи по висока темпереатура моя ако студено и няма задръствания седи 70 - 80 малко да има веднага 88,9 - 90 при големи задръсвания и като види голем баир каде 100 карай лятото така . ...
Дизелът, както и всеки нормален двигател, на който му е изправна охладителната система и датчиците, си държи ПОСТОЯННА температура, когато загрее. Единствено зимата може да падне леко, ако се слускаш на скорост по баир надолу. Другото са прецакани датчици, термостати, радиатори и т.н.
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Дизелът, както и всеки нормален двигател, на който му е изправна охладителната система и датчиците, си държи ПОСТОЯННА температура, когато загрее. Единствено зимата може да падне леко, ако се слускаш на скорост по баир надолу. Другото са прецакани датчици, термостати, радиатори и т.н.
Знам въпроса че държи по висока температура от бензина
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Смених термостат и вентилатор-резистор или там както се казва втората степен на перките за охлаждане на двигателя ...
Та след смяната на термостата и този датчик се оказа че колата при постоянни 100-120 км/ч. поддържа нормалните 90 градуса,но при по-висока скорост веднага се покачва на 100....при изкачване на баир стрелката стига до последното разделение преди навлизане в червената зона или т.е. последната черна чертичка на дисплея.
Едни ми казват,че всеки термостат работел оптимално при различна температура и това,че предният когато беше здрав закотвяше на 90 градуса не означава,че и новият работи оптимално на тези градуси.
Давайте съвети ... ако ли не и аз вече не знам.
Аааа за перката ... след смяната и тя отново се включва едва при достигане на 100 градуса или т.е. отново липсва първата степен която включва перката на 90 градуса.
И сега ако ме разбра някой ...
Като при мене 90 качва и на 100 отваря втория кръг на баир
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Ако всичко е наред и бензиновия, и дизеловия двигател трябва да работят при температура около 90 градуса.
Няма как да бачкат на 90 градуса - качва се поне до 100 в големи задръствания термостатите имат 2 кръга единия мисля след 90 до 2 отваря малкия а големия каде 98 градуса тогава е нормално на 90 може да леко задръства баир лек продължителен карай прим.Асеновград смолян 3та,4та тогава в баира най - качва ....
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Няма как да бачкат на 90 градуса - качва се поне до 100 в големи задръствания термостатите имат 2 кръга единия мисля след 90 до 2 отваря малкия а големия каде 98 градуса тогава е нормално на 90 може да леко задръства баир лек продължителен карай прим.Асеновград смолян 3та,4та тогава в баира най - качва ....
Хайде да пробваме на който искаш баир да ми качиш над 90-94 градуса макс.
В задръстване най-голямата отчетена температура е около 98.
А с пуснат климатик твърдо 90!
Смених термостат и вентилатор-резистор или там както се казва втората степен на перките за охлаждане на двигателя ...
Та след смяната на термостата и този датчик се оказа че колата при постоянни 100-120 км/ч. поддържа нормалните 90 градуса,но при по-висока скорост веднага се покачва на 100....при изкачване на баир стрелката стига до последното разделение преди навлизане в червената зона или т.е. последната черна чертичка на дисплея.
Едни ми казват,че всеки термостат работел оптимално при различна температура и това,че предният когато беше здрав закотвяше на 90 градуса не означава,че и новият работи оптимално на тези градуси.
Давайте съвети ... ако ли не и аз вече не знам.
Аааа за перката ... след смяната и тя отново се включва едва при достигане на 100 градуса или т.е. отново липсва първата степен която включва перката на 90 градуса.
И сега ако ме разбра някой ...
Аз само не разбрах, след като старият термостат ти е заковавал 90гр. що си го сменил?
Само ще кажа, че след като смених термостат който е комплект с датчик показанията на уреда на таблото бяха +5/6гр. от реалните. Монтирах старият датчик и всичко е ОК.
Във връзка с това, сигурен ли си, че при показание 100гр. ти включва 2 а не 1 степен?
За да разбереш дали ти работи 1 степен, запали двигателя, включи климатика и премери напрежението на клемите на вентилатора, ако е около 7волта значи 1степен работи.
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
смених вчера термостата, доволен съм мн, бързо загрява, държи малко под 90 градуса постоянно, на вернет е, ще пиша кка се е отразило на рахода и дали след няколко дена
Знам въпроса че държи по висока температура от бензина
И двата вида двигатели държат почти еднакви температури. Друг въпорс е, че дизелът като цяло грее по-малко и достига работна температура по-бавно от бензина. За сметка на това прегряването при дизелите е доста по драматичен момент
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
смених вчера термостата, доволен съм мн, бързо загрява, държи малко под 90 градуса постоянно, на вернет е, ще пиша кка се е отразило на рахода и дали след няколко дена
И моята стрелка стои малко преди 90гр. Предполагам, че това е 87гр. кадето е максималното отваряне не термостата. Всъщност го дават 86-90гр. макс.
Представяш ли си сега 5/100 градско.
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment